5 Ocak 2011 Çarşamba

LUSH Alışverişi


2010'un herkese ve bana uğurlu,sağlıkl,mutlu,huzurlu,kazançlı olması dileğiyle ilk alışverişimi yapmış bulunuyorum:) Birçok ürününü severek kullandığım Lush yine beni yoldan çıkardı,masfara soktu:)

Demirbaşım Daddy-O şampuanım,5.kutum sanırım ama değiştirmeyi düşünmüyorum hiç bir sampuan yerini tutamadı.Tek şampuanlamayla bile gıcır etkisini veren,kokusuna bayıldığım ve aynı zamanda kalıcı olan,saclarıma ışıltı katan canım şampuanım.

Jasmin and Henna Fluff Eaze bakım kremim bundanda çok memnunum yumuşacık ve beslenmiş saçlara sahip oluyorum.Üzerinde yazdığı gibi kutunun yarısını falan kullanmıyorum.Saçım uzun olmasına rağmen 4-5 kullanımlık çıkarıyorum.Saçımın beslendiğini yatıştığını ve o haşır huşur ses gelen saç uçlarımın bile yumuşacık olduğunu görüyorum.Kokusu ise kutuda yoğun olmasına rağmen saçta muhteşem en az 1 hafta saçımdan yıkanmasına rağmen çıkmıyor,yasemin yasemin kokuyorum.


Flying foxtan sonra Rub Rub Rub duş jelini aldım peeling etkili ama yeterince köpüren ferah bi banyo keyfi bu jel.Bazen tek başına sürüyorum vücuduma bazen lifimle etkisi müthiş ferah ama yoğun koku beklemeyin ve içindeki pütürlerden kapağı tıkanıyor her seferinde temizlemek zorunda kalıyorum.


Amerikan Cream ufak boyunu aldum denemek için ama Coolaulin den çok daha memnunum iyiki bunun ufak boyunu almışım.

Mask of Magnaminty maskem temizleyici olarak geçiyor ama maske olarakta harika.Önce peeling gibi uyguluyorum sonra iyice yüzüme yayıp bekletiyorum kuruyana kadar ve ta taa yumuşacık siyah noktasız bi cilt.Yağlı cildime çok iyi geldi ve sivilcelendirme yapmadı fakat cilt tipiniz ne olursa olsun maskeden sonra mutlaka nemlendiricinizi uygulayın.

Masaj barlarım Soft Coeur ve Shimmy Shimmy.Soft coeur kakao ve çikolata kokuyor ellerime çok iyi geldi bildiğiniz kakao yağı gibi yoğun dirseklerime,topuklarıma,dizlerime sürüyorum yumuşatıyor benim vucudum için fazla yağlı kalıyor ancak bacaklarıma uyguluyorum.Shimmy ise parlaklık veriyor ama kokusu kötü ve kendisi epey sert.

Honey I Wash The Kids klasik muhteşem bi sabun fazla söze gerek yok sanırım.

0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...