30 Aralık 2010 Perşembe

Sevil'den Kendime Yılbaşı Hediyeleri


  • Ilk karedeki Sevilden değil:) Inglot XL3 oje cok tatlı turkuaz-sarı-turuncu ışıltılı bayılıp aldım.Her ojenin üzerine yada tek başına kullanılabilir. 
  • Sevil'de 2adet Lancome makyaj ya da 1 adet cilt bakımı ürününe Limited Edition Beauty Must Haves kofresi 89 lira.İçinde 200mL Bı-Facil,Ombre absolute 4lü far paleti,30mL Tresor in love parfüm ve color fever gloss
  • Resimdeki Lancome waterproof Le Craton Khol Curaçao kalemi aldım.Resimdekinden çok daha güzel bir turkuaz-mavi.Bütün gün gözümdeydi akmadı,bulaşmadı soğuktan gözlerimin sürekli akmasına rağmen.Waterproof olmasına karşın yumuşak sürümlü ve kolay renk veriyor benim için önemli kısmı.



  • 2.Ürün olarak Teint Idole Silky Mat 02-LYS ROSE renkli fondoteni aldım.Hafif,maske gibi durmayan söylediği gibi gözenek tıkamayan bir fondoten.Zaten genel olarak Lancome fondotenlerden memnunum ama bu 18saat parlamayan cilt vaad ediyor,sabah 8den beri yüzümde pudrada uygulamadım ve hala yerinde parlamada yapmadı.Ama tamamen mat bi fondoten degil ince olduğundan cildin hafif ışıgını yansıtıyor.


  • Gelelim kofreye Bi-Facil bir çok makyaj kullanıcısının kullandığı ya da duyduğu bir klasik:)Kaçıncı şişem bilemiyorum artık.
  • Tresor parfüm klasiği gibi ağır değil.Ben bu versiyonunu çok beğendim kullanacağım bir parfüm olur zaten 30mL tam çantaya at çık boyu.

  • 4lü palet 203-Feline Plum,bazsız uyguladım renkleri yerinde kalıcılığıda.Kofreye kullanılmayacak renkler koymamışlar o sebeple aldım ve yanılmadım.Yumuşak ve karıştırılabilir renkler

  • Tek tereddütüm bu glosstu rengini pek beğenmemiştim ama kocaman Bi-Facili,paleti,parfümü gloss yüzünden bırakmak istemedim.Eve geldiğimde denedim ve kesinlikle korktuğum gibi koyu çıkmadı.Hafif renk veren içinde fuşya ışıltılar olan bi renk çıktı yani boşa gitmedi:)
Eve gelince hesapladım karlı çıktım mı diye çünkü bu indirimlere pek güvenemem.Fondoten 89lira,kalem 40lira.temizleyici 73lira,gloss 59lira,far 125lira,50mL parfümün fiyatı 150lira 30mL 75lira desek

SONUÇ = 461 Lira  Ben Sevil para indirimleriyle(bikaç lirada benim sevil para vardı karttım) Kofre fiyatıyla 159 lira ödedim karlı bi alısveriş olmuş.İhtiyacı olanlara duyrulur:)  Bu indirim son gün yarın kaçırmayın

0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...