9 Ekim 2011 Pazar

Kanebo Sensai Fluid Finish Fondoten

İçeriğindeki %55 suya rağmen iyi kapatıcılık sağlayan ve yağlı cildime rağmen uzun süre dayanan fondotenimdir kendisi.Hafif parlamaya karşı sadece transparan pudra ile kullanıyorum.Akma,bulaşma yaşatmayan konforlu bir fondoten.






Rengi benim rengim değil,yorgun günlerim için aldım,genellikle sınav dönemi uykusuzluktan hasta gibi sararıyorum bu sebeple pembe alt tonlu seçtim.Cilde anında bir parlaklık ışıltı veriyor uykusuzluktan eser kalmıyor.Neden Kanebo seçtim derseniz,yapısı öyle güzelki kendi rengim olmamasına rağmen çok iyi karışıyor ki maske görünümüne sebep olmuyor.Profesyonel kalite arıyorsanız iyi seçim olacaktır.




Resimler gün ışığı

Flashlı

Resimlerin üzerine tıklayıp yakından inceleyebilirsiniz.Damarımın üzerine uyguladım kapatıcılığı görebilmeniz için.

0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...