10 Ekim 2011 Pazartesi

Hayatımın Rimeli:)

Bugün size hayatımda kullandığım en iyi rimeli anlatmak istiyorum.Kaç tane bitirmişimdir kimbilir.Ne yazıkki üretimi durduruldu,elimde olan 3-4taneye de gözüm gibi bakıyorum.Öyleki kaldırıldığını duyduğum an testerlarını bile yalvar yakar aldım:) Alışveriş yasağı olmasa yurt dışından bulabildiklerimi de toplayacam utanmasam:)

Benim için en iyi rimelleri üreten firma Lancome dur,söz konusu olan rimelde bir Lancome Fatale.Kahvesinden yeşiline kadar ne bulduysam aldım.Resimde gözümde olan siyahı ve görüldüğü üzere topaklaşmış hali.Kuruyup taş olana kadar sömürüyorum kendisini:)Rimel tazeyken kirpiklerin tek tek yapışmadan durduğunu düşünün.

Nasıl mutsuzum anlatamam nasıl durdururlar üretimi:(O kadar Lancome denedim ne bunun gibi formülasyonu ne de fırçayı bulabildim.Tabiki ilk kullanımlarda kör olma tehlikesi yaşadım:)

 Flash


Uykusuz,şiş gözüm ve renksiz kirpiklerim.Vermiş olduğum rahatsızlıktan dolayı özür dilerim:)

6 yorum:

MakyajAynam dedi ki...

Aahh ah... Bak yine hatırladım şimdi. Elimde boş bir Fatale var, arada çıkarıp bakıyorum. Öyle güzeldi ki =)

Seni çok iyi anlıyorum =)

MakyajlıBlog dedi ki...

Hiç sorma ya:(utanmasam krem gibi rimeli kesip kalanı kullanıcam:D

Tia Maria dedi ki...

loreal voliminious x5 denedin mi? bende tam bu etkiyi yaratıyor.

MakyajlıBlog dedi ki...

Ozaman mutlaka denemeliyim. Bu performans biraz kurumus fatalemin performansi. Normal hali dahada guzel

Adsız dedi ki...

gözlerin ve kipriklerin cooooooook güzel, cok begendimmm : )

MakyajlıBlog dedi ki...

Viva tesekkur ederim:)kirpikleri beslemek lazim yokra rimelden birer ikiser heba ediyorum:) cok yakında uzun zamandir kulllandigim kirpik karisimim var onu parlasicam:)

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...