16 Ekim 2011 Pazar

Clarins Moisture Replenishing Lip Balm

 Malum kış geldi ve benim kabusum çatlak dudaklar :( Ne yaparsam yapayım kalkan dudak derilerime mani olamadım,kullandığım bütün balmlar ya çok çabuk uçuyordu ya da hiçbir etkisi olmuyordu.

Clarins Balm ımla tanıştım ve kullandığım en iyi lip balm lardan birisi oldu.Bittikçe yenisini aldığım ürünlerimden.Yapısı öyle güzelki dudağıma sürdüğümde dudağımın üzerinde kadife kaplıymış gibi hissediyorum.

Nemlendirme,kıvam,koku çok güzel ve en önemlisi sürüp çıktığımda soğuğu gördüğü an pes etmiyor dudağım kabuk kabuk görünümüne dönmüyor,dudaklarımı yumuşacık yapıyor.Hafif turuncumsu rengi var gloss gibi de kullanıyorum zaten yapış yapış olmadığından hiç sorun yaşamıyorum.


1 yorum:

Adsız dedi ki...

kozmetik bloglarında görüşürüz :)
yeni blog önerilerini de beklerim :)

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...