21 Ekim 2011 Cuma

YSL Silk Finish Pressed Powder

Pudra dendimi benim aklıma ilk YSL gelir çünkü hangi pudrasını kullandıysam hepside hafifliğiyle gönlümü çalmayı başardı.Bu pudrada onlardan biri hatta benim en eski pudram diyebilirim.Yağlı cildim dolayısıyla pek çok ve farklı pudra tüketmiş biriyim yenilediğim nadir pudralarımdan kendisi.

İsminde bahsettiği gibi gerçekten bir 'Silk Finish'.Rengi 3 numara ama görüldüğü üzere oldukça açık.Yüzüme istersem milyon kat süreyim asla ve asla kek olmuyorum.Topaklanmaymış,çizgilere dolmaymış,bulaşmaymış ya da gözenek problemi hiç yaşamadım.Tek başına kullanılacak kadar kapatıcı değil ama gerçekten ipeksi dokusu var ve iyi derecede yağı emip fondoteni en uzun süre sabit tutabiliyor.


0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...