24 Ekim 2011 Pazartesi

Gloss Ailem

Resmi çekip yayınlamamışım resim kalitesi kötü diye ama bugün keyifsizim hazır resim kullanayım dedim:):)

Aldığım ama resimde olmayanlarda var onları daha sonra eklerim.

 Pek belli olmuyolar en iyisi sol baştan say:) ;
1-2 Guerlain , 3-4 Lancome , 5-6-7-8 Dior , 9-10-11 Chanel , 12-13-14 Estee L. , 15-16-17 Sisley , 18 Dior , 19-20 Guerlain , 21-22 Estee L.  , 23-24 Chanel , 25 Estee L. , 26-27-28-29-30-31-32-33-34 Guerlain ,




35-36-37 Clarins , 38 Estee L. , 39-Lancome , 40.......56-Clarins , 57-58 Guerlain



Devamı gelecek, gözünüze çarpan olursa yorum bırakın önce onları yayınlarım,resimler çok kaliteli değil ama aşağı yukarı renkler bunlar

12 yorum:

Bakım Günlüğü dedi ki...

Bende de birazcık var bunlardan ama parlak renkli ve baskın rujları sevdiğimden boynu bükük şekilde kullanılmayı bekliyorlar:(

MakyajlıBlog dedi ki...

Bende en çok gloss severim:) kullan kullan doyamam fondoten-rimel-gloss degismez uclum:)

MadamB Fashion dedi ki...

:) resmi bile mutluı ediyor bunların. Bende ruj kullanmak yerine glossları tercih edenlerdenim çantamda hep birtane bulunuyor
madambfashion.blogspot.com

MakyajlıBlog dedi ki...

;) haklısın madam,bende en cok hafif sheer olmalarini seviyorum

itsbea dedi ki...

ben ne ruj ne glossa düskünüm o kadar:)ama tercihim her zaman rujdan yana yinede.çok çok güzel ciciler canım bunlar bayıldım..güle güle sür sürüstür hepsini:)
bide pek alakasız bi soru olck ama.öğrencisin bildigim kadarıyla,ne okuyorsun merak ettim birden niyeyse?=)söylemek istersen tabi.

MakyajlıBlog dedi ki...

itsbea tesekkur ederim:) Soylemekte sakınca yok tabiki.Yarı zamanlı iş ve yarı zamanlı okul arasında cinnet geçirmek üzere olan bi makina mühendisiyim:)bu donem mezun olucam insallah:)

kitten dedi ki...

inanılmaz eğlenceli görünüyor, gloss sevmeyen biri olarak bile bayıldım:)

darkbluekitty.blogspot.com

MakyajlıBlog dedi ki...

:d seker gibi karistirmak bnmde hosuma gidiyo

itsbea dedi ki...

ne güzel..keşke benimde vaktim olsaydıda bende parttime çalışsaydım:( tabi zordurda bi yandan.allah kolaylık versin cnm..

MakyajlıBlog dedi ki...

Ah ah itsbeacim hic deneme bence:d

sparkle-icious / Pınar dedi ki...

ben de pek gloss kullanmayanlardanım ama çok güzel görünüyorlar toplu gloss fotolarına bayılıyorum şeker gibi :) güzel günlerde kullan :)

MakyajlıBlog dedi ki...

tesekkur ederim:) hele karmakarısıkken daha guzel gzukuyo:)

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...