23 Aralık 2010 Perşembe

Clarins Eau De Purete Nettoyante Express Water Purify One Step Cleanser

   Ürünü alırken daha çok beklenti sahibiydim ama daha azına razı oldum.Bahsettiği gibi tek seferde temizleme etkisi yok.Ben tonik amaclı kullanıyorum.Makyajımı temizledikten sonra kalıntıları çıkarmada başarılı öyle fazla makyajı temizlemesini beklemeyin.
    Renki nemlendirici kullandıysanız,cilt makyajınız hafifse,yorgunsanız hem toniklesin hem temizlesin derseniz performans alınabilicek bir ürün.


 
  Sevdiğim yanları kokusu hafif,karma ve yağlı ciltler için ama alkolden gözünüzü yakımıyor bu yüzden kurutma yapmıyor.Söylediği gibi yumusak etki birakiyor,hafif olduğu için ben üzerine nemlendirici kullanmıyorum.Yağlı ciltler icin gün icinde sebum fazlasını temizlemek için kullanılabilir bi ürün.

0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...