9 Ocak 2011 Pazar

Bantla French Manikürüm


Aslında çok basit bir yöntem.Birkaç blogtada okudum son zamanlarda.Tırnağınızın uzunluğuna göre,istediğiniz kısmı uçtan açık bırakacak şekilde bantlıyoruz.Herhangi mat beyaz ojeyle boyuyoruz.Kurumasını bekliyoruz eğer bantı hemen çekersek oje bozulur.Kuruduktan sonra bantı çıkartıp tırnağın tümünü acık beyaz ya da herhangi istediğiniz açık bir renge boyuyoruz.Bukadar basit ve temiz bir yöntem.



Kullandığım ojeler : Uç kısıma bildiğiniz Flormar 310 klasik(resmini çekmemişim),tırnağın tamamına Clarins glossy nail colour 01 numara ve base coat benim daha öncede bahsettiğim Ysl base coatım aslında ben hem base hemde top coat olarak kullanıyorum

0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...