17 Ocak 2011 Pazartesi

Guerlain Parure Compact Foundation 04 Beige Ultime



Cilt yapım yağlı olduğundan ıslak ve kuru olarak kullanabileceğim ürünler tercih ediyorum çoğu zaman.Yazın pudra gibi kullanılabilmesi çok işime yarıyor açıkçası.Guerlain'in bu compact fondotenide gerçekten istediğim bütün özellikleri taşıyor.
  1. Islak ya da kuru olarak kullanabiliyorum.
  2. Rengi tenime göre koyu seçmeme rağmen cildimle çok iyi bütünleşiyor.
  3. Kesinlikle yağlandırma yapmıyor.
  4. İçeriğindeki kristal inciler sayesinde cilde güzel bir aydınlık veriyor.
  5. SPF 20 yaz için mükemmel.
  6. Kapatıcılığı maske gibi değil fakat görünüm pürüzsüz.
  7. Ambalaj çok güzel ve refillable yani bitince sadece iç yedek almak kafi.
Gerçekten olumsuz bi yön bulamadım ve çok severek kullanıyorum.



Ambalaj çok kaliteli alt katta süngeri var ve başarılı bir fondoten süngeri zaman zaman kullanıyorum.Aynasıda kocaman göz makyajı bile yapılıyor.

0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...