24 Ocak 2011 Pazartesi

Estee Lauder Bronze Goddess Luminous liquid bronzer


Kullanmayı sevdiğim halde liquid bronzerlarla aram ara sıra bozulur.Kimisi çamur gibi izler bırakır,kimisi turuncu yapar,kimisi çok yapay durur.Ama resimde gördüğünüz bu likit cok iyi.En önemlisi yağsız,tamamen losyon gibi krem yapıdakiler gibi zahmetli bi sürümü yok ve yüzünüzü sime bulamıyor doğal bir ışıltı kazandırıyor.Kullanım miktarına göre yoğunluğu ayarlanabiliyor.


Yukarıdaki resimde çok az bi alan için çok ürün uyguladım rengi tam belli olsun diye.Resim tıklayınca büyüyor içindeki ışıltıları görebilirsiniz.


Yakın çekmeye çalıştım içindeki ışıltılar görülebilmesi için.Çok yaymadım ama yinede cildimle bütünlük sağladı.yinede resmin alt kısmıyla renk farkını görebilirsiniz.


Flashsız çekim en gerçekçi resim bu oldu.Beyaz tenli olmama rağmen hiç sırıtmadı.30 mL ürün çok uzun süre gider çünkü çok azı yeterli oluyor.Bazen nemlendiricimle ya da fondötenimle karıştırıyorum bir damla kadar,solgun tenime sağlıklı bir ışıltı veriyor.
Aynı zamanda kremime karıştırıp bacaklarımada sürüyorum çok doğal duruyor.

0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...