26 Haziran 2011 Pazar

Guerlain Terra Inca

 Dikkat bol resim içerir:)
Guerlain'ın koleksiyon ürünlerini kaçırmamaya dikkat ederim çünkü gerek ambalaj gerek ürün bakımından çok memnunum hepsinden.

 Nitekim bu ürün de öyle mis gibi yasemin kokusuyla beni benden aldı,sürümü kadife gibi,asla tozutmuyor,fırçaya çok iyi tutunuyor,cildi yağlandırmıyor,tüm gün yüzümden uçmuyor,renk sarımtırak ya da turuncu değil elbet ki tüm yüze uygulanamayacak kadar ışıltılı ama koleksiyon ürününde diğer Terracotalardan bi farkı olsun değil mi?

 Sadece allık olarak kullanıyorum,kalitesi hakkında yorum bile yapmıyorum,hem de 14,5 gr asla bitiremem.Bikaç hafta oldu alalı hep bunu kullandım ama daha şekli bile bozulmadı.

Resimler gün ışığı ve flashlı çekildi















2 yorum:

Adsız dedi ki...

bayagi bir hype olmustu blogger aleminde bu ürün icin, nerdeyse bende aliyordum : ) cok güzel kutusuda ama, icerigide mutlaka, güle güle kullan : )

MakyajlıBlog dedi ki...

Tesekkur ederim vivacim:)Ben bloglarda populer oldu diye almadim ben bir Guerlain fanıyım :)hele limited bronzerleri hic kacirmamaya calisirim:)Yani mat bronzer olmadiginda tum yuze kullanılamiyo dezavantaj olarak.Ama aydinlatici ya ad allık olarak cok seviyorum ben.Beyaz tenli olmama ragmen sırıtmıyor

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...