6 Haziran 2011 Pazartesi

Chanel Exceptionelle Maskara 30 Marine

İlk başlarda pek sevmemiştim bu rimeli.Zaten genel olarak Chanel rimellerini başarısız buluyorum.Bu rimeli de  sevmemiştim ama bir sanş vereyim dedim ve ilk günkü performansa nazaran çok daha memnun kaldım.Demekki biraz kuruması gerekiyormuş:)Resimlerden belli zaten istediğim dolgunluğu değilde uzunluğu elde ettim.Fırçası bi değişik zaten hem dişli hem de saç fırçası gibi kılları var güzel tarıyor.Renk laciverte çalan bir siyah net ışıkta belli oluyor.Tek kat uyguladım,kıvırıcı yok.En çok ambalajı sevdim çok asil:)



0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...