5 Haziran 2011 Pazar

Guerlain Terracotta Touch

Yaz geldiği için 02 Brunettes aldım.Aslında olmazsa olmayacak bi ürün değil ama ben Terracottaları seviyorum.Bu ürünü de sevdim.Yüz,göz,dudak için kullanılabiliyor.Sıcaklarda akmayacak bir yapısı var,sürüldügünde sabitleniyor,çamur gibi durmuyor.İçinde ışıltı yok,tüm gün yüzümden çıkmadı,doğal bir kontürleme işlevini gördü.Normal terracotanızı sürmeden önce bunu sürüp sabitleyebilirsiniz aynı zamanda.Pratik bi kullanımı var at çantaya çık.İlla alın demem ama kalıcı bi ürün yaz için ideal.







Yoğun sürdüm sonra dağıttım.İlk haline aldanmayın çok soft bir renk veriyor.İlk resim gün ışığı,diğeri flash.

0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...