9 Temmuz 2011 Cumartesi

Chanel Stylo Yeux Waterproof






 Yeni kullanmaya başladım ama gönül rahatlığıyla gerçek 'waterproof' kalemlerden olduklarını söyleyebilirim.
 
  Soldaki 60 Celadon,sağdaki 30 Marine kapalı ortam ve gün ışığında çektim resimleri.Gün ışığındaki ışıltının güzelliği ortada,parmağımla defalarca bastırıp silmeme rağmen dağılmadı.Hele son günlerdeki sıcaklara rağmen akmamalarını çok sevdim.Sürümleri waterproof kalemlerin geneline göre yumuşak.Kalemlerin alt kısmında ufak kalemtraşları var ama ben açılıp kapanan uçlarda hiç kullanmam bu kısmı gereksiz geliyor bana.
  İki renkte kahve gözlere çok yakıştırdığım renkler hele Celadon muhteşem duruyor...

2 yorum:

Shopp-ing-bag dedi ki...

Bende bu hafta Cassis rengini aldım. Ve işte budur dedim :) diordan daha başaırılı buldum kalıcılığını ama diorun renk vermesi ve yumuşaklığı sanki bi adım önde. yine de rimelden midir nedir birkaç saat sonra hafif bi alt kirpiklerime bulaşma oluyor. Böyle net tertemiz olamadı gözaltım :)

MakyajlıBlog dedi ki...

Gule gule kullan cnm.bahsetttigim gibi bazi waterprooflara gore yumusak yani benim aradigim yumusakliga sahip dgiller ama asla akmadilar buyuk ihtimal rimeldendir

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...