14 Temmuz 2011 Perşembe

Golden Rose Oje 321






En sonunda yaz yaz olduğunu hissettirdiği için benimde cıvıl cıvıl renklere gidiyor.Magic Color serisinden olan bu oje gün ışığında muhteşem renk alıyor.Işıltısını tam yakalayamadım,hediye paketi gibi.Sanki birazda folyo bitirişi var gibi geldi bana.

3 kat sürdüm çünkü her katta ışıltı daha da yoğunlaştı daha da güzel oldu.Üzerince ince bir kat Sally Hansen NailShine Miracle var.Bu sıralar tırnak etlerimde yine Sally Hansen in Vitamin E li yağını kullanıyorum çok memnunum.Tırnak etlerimde bi süre tuttuktan sonra kalanları tırnağıma yediriyorum güzel nemlendirdi tırnağımı ve soyulmalarım azaldı.




0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...