30 Mayıs 2011 Pazartesi

Pastel Oje No:20




  Belirtiyim ojenin 4.günü,performanstan memnunum.İki kat sürdüm,üçüncü katı istedi ama üşendim:)Yinede tırnak çizgimi kapattı diyebilirim.
  Bazen Pastelin ojelerine su gibi kıvamlarından dolayı sinir olurum ama bu iki katta yetti,kendi standartına göre iyiydi.Rengi çok sevdim yakıştırdım kendime tam yaz rengi.Bronz tende daha güzel durucaktır.
  Bu arada tırnak etlerimin berbatlığını görmezden gelin malum final dönemi stresten yoluyorum:)Renk resimdekinin aynısı şişedekinin de aynısı.Gece sürüp yattığım için iz olmuş biraz,belli oluyor zaten.
  Kısaca sizde Pastelin cıvıklığından şikayetçiyseniz bu renkte bu sorun yok gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.

0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...