9 Mayıs 2011 Pazartesi

Diorskin Crystal Nude

Geçen günkü alışverişimin ertesi günü bişey için uğradığımda aldım bunu.Alışveriş moduna girince çıkamıyor insan:)İyiki almışım yağ dengesi konusunda oldukça iyi.Matlaştıran fakat pul pul göstermeyen bi ürün.Sadece pudra süreceğim zaman kullandım bütün gün uçmadı pudram.7,5 gr oldukça iyi bir miktar.Test etmeye devam ediyorum ama dikkat ettiğim bi yönüde pudramın üstüne burun kısmıma uyguladım topaklanma yapmadı.Farın altına da kullandım baz görevi gördü.Kısaca şu anlık memnunum daha takipteyim malum bazlar bikaç gün kullanılmakla anlaşılamıyor.







Birkaç gün arayla çok şey aldığım için yeni sezon Dior makyaj çantası ve birsürü tester hediye ettiler.Bir kısmı bu.Çantanın alt köşesinde gözüken ruj satın aldığım bi ürün.Hediye değil yani:)Aslında alışverişimin yanında hediye verdiklerinde memnun oluyorum çünkü bazı ukalalar var babasının malını veriyormuş gibi tester kaçırır.Çantada Dior un cildime uygun 15 ml nemlendirici, ufak boy fondoten,ufak boy gloss,ufak boy şipşirin ruj,ikişer tane serum,ikişer tane kırışık kremi vardı.Kanebo'dan,Guerlain'dan falan testerlarda aldım mutluyum:)

2 yorum:

itsbea dedi ki...

güle güle kullan cnm.bu bazı bende çok seviyorum

MakyajlıBlog dedi ki...

Tesekkur ederim:)Ama sungeriyle kullanırken urune toz yapısıyoya sinirlerim tepeme çikiyo:)

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...