6 Mayıs 2011 Cuma

Guerlain Blush 4 Eclats



02 Soleil Couchant rengi ten rengime çok yakıştırdım.Genelde beyaz tenli olduğum için coral renkler bende çok turuncu kaçar fakat bu çok güzel durdu.Hafif parlak rengi ışığı yakaladığında gün batımı gibi oluyor yanaklarınız(fantastik bi tabir oldu:) ).Resimlerde rengi yansıtmaya çalıştım ama gerçekten çok güzel bir rengi, yapısı,pigmentasyonu var.Dört farklı rengini istediğiniz gibi karıştırıp ayarlayabiliyorsunuz.Gerçi Guerlanin her ürününü gözüm kapalı alırım zaafım var:)Hele o müthiş menekşe kokusu yokmu,bayılırım ben ona.Böyle saçlarınız yüzünüze değdiğinde hafif uçuşan menekşe kokusu çok güzel.Tabi koku hassasiyeti olanlar için bişey diyemem sadece çok güzel bi koku olduğunu söyleyebilirim.


Kapalı ortam
 Gün ışığı
 Flashlı
Parlak gün ışığı

2 yorum:

Shopp-ing-bag dedi ki...

bu allık başarılı gerçekten. guerlain ile iligili fikirlerine aynen katılıyorum ve ben de çook beğeniyorum :) cilt tipimiz cilt tonumuz aynı bndan sonra seni daha sıkı takip edicem. Sevgiler,

MakyajlıBlog dedi ki...

Hoşgeldin öncelikle,özellikle yorumunu istediğin bişey olursa elimde varsa seve seve yardımcı olurum..

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...