28 Şubat 2011 Pazartesi

Le 2 De Guerlain Maskara 50 Violet 2 Nuit

Evet istek doğrultusunda ilk rimelim Guerlain'ın morumsu rengini seçtim.




Bu rimel çift taraflı ve çok kullanışlı.Guerlain,Clinique in son zamanlarda duyduğum alt kirpikler için olan rimelinden çok daha önce düşünmüş bunu ve eklemiş rimeline.Büyük fırçası plastik ama yumuşak ve eğilebilir yapıda.Kirpikleri tek tek tarıyor ve inanılmaz dayanıklı waterprooflarla baş eder bence.Ben bunu uzun zamandır kullandığım için biraz kurumaya başlamış ama ben yine çok memnunum tamamen kurumadan atmam.Resimlerde baz yada kirpik kıvırıcı kullanmadım ve tek kat sürdüm.



Resimlerdeki performansı kurumaya başlamış halidir.Yazmayı unutmusum, hava kapalı rimelin rengini yansıtamadım gün ışığında fırçadaki rengiyle aynı.

0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...