13 Şubat 2011 Pazar

Estee Lauder Five Color EyeShadow Palette 01-Blue Dahlia

Evet dayanamadım yaptım,aldım:)Ama bol bol fotoğrafladım sizin için.






Beyazın güzelliğini yakalamaya çalıştım ama olmadı,yakından görmek lazım gerçi üzerine tıklayın daha belirgin oluyor.

Flashlı renkler.Ortadakini çekmedim bildiğimiz siyah işte.Ama gerçekten kadife gibi renkler parmağımı çok bastırmamama rağmen böyle yoğun renk verdi.Pişman olmadım aldığıma.Genel olarak Esteenin farlarından hiç hayal kırıklığı yaşamadım.Teklilerde aldım onlarda saten gibi,göstericem onlarıda.Alttaki resimde gün ışığında,çok sevdim renklerin duruşunu.İtiraf edeyim birazda görünüşü için aldım pu paleti:)


0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...