25 Şubat 2011 Cuma

Guerlain Palette 2-Place Vendome





Aslında bu paleti şımarıklığımdan aldım.Estee nin Şurada gösterdiğim paletindeki renlereçok yakın sayılır.Açıkçası Guerlain dan daha iyi bir performans beklerdim,farlari yumusak ve kolay karıştırılabilir olmasina rağmen pigmentasyonlari zayıf benim için.Estee paletim daha kaliteli buna göre.Hakkını yiyemem denediğim bir çok fara göre formülasyonları çok iyi ama renk sınıfta kaldı.Sanırım bu paletler sadece görünüm için üretildiler.
Elimde bu markanin bi çok farı var.Eski sezonlardan dörtlü,tekli farları falan hiç problem yaşamamıştım helede son sezonlardaki dörtlü farları tek kelimeyle muhteşem ama bu sınıfı geçemedi...

5 yorum:

itsbea dedi ki...

ama çook güzel görünüyorr..güle güle kullan:)

MakyajlıBlog dedi ki...

Teşekkür ederim ama biraz hayal kırıklığı oldu:(

Yelda dedi ki...

amaaan boşver bunlara bakmak bile insana mutluluk veriyor :)

Missha dedi ki...

Görüntüsü muhteşem, bende çok severim bu markanın farlarını. Yazık olmuş daha iyi olmalıydı. Bu arada blogunu yeni keşfettim, hayırlı olsun. Artık izleyicinim:)

MakyajlıBlog dedi ki...

Yeldacim dedigim gibi simarikliktan aldim sadece baksamda olur:)

Missha hoşgeldiin blogumu kesfetmeme sevindim.Aslında guerlanin diger far paletlerine gore sevemedim bunu elimde degil ama ilk defa kullanıyo olsam severdim:)

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...