24 Nisan 2011 Pazar

Tom Ford Estee Lauder Collection

Uzuuun bir aradan sonra döndüm,malum vizeler,dersler çok yoğundum.

Bahsedeceğim koleksiyon baya eski yanılmıyorsam ya 2006 yazı ya da 2007 yılıydı.İlk koleksiyonlarımdandır kendileri ve hala daha çok severim.4-5 yıl geçmesine karşın hiçbir bozulma emaresi göstermedi.Karıştırırken buldum unutmadan göstermek istedim.



  1. The Eye Duo  04 Bronzee far paleti,renkleri gerçekten çok doğal gölgelendirmeler için çok uygun.Palette simli gibi durmasına rağmen aslında mat görünümlü,net ışıkta hafif ışıltılı.Aldığım zamanlar çok kullandım hala azalma emaresi göstermedi.Zaten fırçasından belli baya eskidi:)

 
      2.The Eyeliner  02 Soiree,çok özel bir kalem değil fakat ambalaj rengi koleksiyonu almamda etkiliydi bende kaleminide almayı tercih ettim.Klasik Estee kalemlerinden yumuşak sürümlü,rengini veren,tam siyah olmayan hafif dumanlı bir renk.Uzun zaman geçti hala yumuşacık sürülebiliyor.

   
     3.The Lip  02 Bronzee, yanık tende muhteşem duran bir renk ama nedense aldığımdan beri bir iki kere sürmüşüm.Çekmecemin derinliklerinde kaybolmuş:) Kapağı açılıp hava almadığından dolayıda bozulmamış hala güzel kokuyor.



Renkleri görüyorsunuz bastırmadan tek kat uyguladım.Aslında bu koleksiyonun başka parçalarıda vardı ama o zamanlar bronzer,aydınlatıcı vs. nedir bilmiyordum:)

0 yorum:

Blogger templates

Flickr

About Me

Fotoğrafım
kozmetik meraklısı,güzellik adına her alanla ilgili bir mühendis adayı.okuldan arda kalan zamanda bos zamanlarını makyaj malzemaleriyle kremleriyle ojeleriyle parfümleriyle ask yasayarak geciren bir kız.İyidir sakindir blogları okuya okuya blogger olmaya karar vermiştir...